FÅTT LITE GJORT SÅHÄR PÅ EN LÖRDAG

Blev att jag åkte iväg och handlade på OJ, som vanligt fick man med sig massa hem som man inte skulle ha, ovanligt! ;) Väl hemma så blev det att sätta igång och städa, tänkte göra det imorgon, men hade ändå tid till att fixa nu lite så nu helt plötsligt var huset också städat, lika bra. Skönt när det är färdigt. Dock håller det bara par dagar sen är det dags igen! Kyl och Frys påfyllt och huset städat, underbart.

Syster yster har också nyligen ringt och undra vad jag skulle göra idag, det enda planerade jag har att jag ska rida och antagligen kommer bästaste syster hit och lille Isaac, jag hoppas på att det blir så! :) saknar ju båda två så klart.

ni får ha en bra lördag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0