DENNA HELGEN AVKLARAD

Dagens sista pass för denna helgen har varit seg, men ändå bra. Trött och sliten har man varit så ni kan tänka er att jag var överlycklig när klockan slog kvart i fyra och jag fick bege mig hemåt, underbart att känna att man är ledig tills tisdag klockan 14.00. skönt med två sovmornar! :) efter jobb så begav jag mig ner mot svärföräldrarna, älsklingen var redan där och fikade, jag hade inget fika sug så struntade i det, blev lite snack sen begav jag mig ut till hästarna för att ta in min gosse, lite mys och sen blev det en runda på hästryggen .. även idag var han super duktig, känner att han är smått på bättringsväg på den fronten, men man ska inte hoppas på för mycket för då lär det väl vända lika fort!

Väl hemma blev det duschen och sen nu har man landat i soffan, så nu slänger jag mig på soffan och håller kväll! Imorgon är där ingen väckar klocka som jag ska behöva stänga av och kliva upp, utan det är älsklingens tur att lämna sägen först, efter att han varit ledig hela helgen, jävla lyx!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0