BÖRJAR VECKAN MED SOVMORGON

Måndag IGEN, känns som dagarna bara rinner iväg och man hinner inte med, varför är det alltid så? Uppe strax innan 9 idag, förstår inte det riktigt innan kunde jag sova tills tio hur lätt som hellst, nu kan jag bara sova till max 9 vaknar alltid vid den tiden, men ändå skönt att komma upp i tid så man hinner att göra lite innan det är dags att bege sig iväg mot jobb och har hela kvällen framför sig där. Kvällarna har varit relativt lugna dom sista gångerna så jag hoppas på att det blir lika så idag, att allt är som vanligt och fungerar som vanligt också ..

Ska äta lite frukost och sen blir det att rensa datan och kolla igenom vad som ska sparas, för ska nämligen lämna datan innan jobb till Emma, så ska Alex formatera om den, känner att det är dags igen, för att den har flippat en del gånger, så kan tänka mig att den behöver en rensning kanske. Så får hoppas på att den är bättre efter en tömning ..

nu dags för lite frukost.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0