BESÖK AV HOVSLAGAREN

Idag har man varit uppe tidigt, fast att man egentligen kunde haft sovmorgon. Nämligen haft hovslagaren idag som satt på nya skor på min fina gosse, så får vi hoppas på att dom är på lite längre denna gången, haft lite otur de sista gångerna med tappsko, lite störigt är det men jag får hoppas på det bästa! Uppe halv åtta, och sen hann man med att få i sig frukost och så, sen iväg till stallet. Otur som man har så ringer hovslagaren att han försovit sig så man fick vänta på honom ett tag innan han dök upp! Typiskt. Men nu hemma igen och ska ta en lång varm dusch, kallt som bara den idag, blåser och kyligt. Riktigt höst väder!

Sen efter duschen får det bli att fixa lite mat som man kan äta innan det är dags för jobb för min del, jobbar nämligen kvällen idag, börjar 14.oo. segt men det får gå det också. Jobbar förmodligen med bra personer ikväll! :) bara att gilla läget. Kvällarna brukar gå undan, så det gör det säker idag också om man inte får massa extra att göra så klart.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0