UNDERBARA HELG

Igår blev man firad, tackar allihopa som var med och för alla fina blommor och presenter! :)
Hemma sent igår eller inatt och sen var man uppe strax innan nio, vaknade av att älsklingen inte låg bredvid mig, fick smått panik och orkade inte gå ur sängen och kolla om han var nere eller var han var, så jag lyfte luren och ringde, visade sig att han var hos svärföräldrarna och åt frukost, så det var bara för mig att kliva ur sängen och bege mig iväg dit för att äta lite frukost ..

Nu är man hemma igen, ska ta tag i städningen här hemma och hitta någon bra plats till alla nya blommorna. Så man har lite att göra, sen har man planerat att ta en ridtur med svärmor också idag, får bli efter att jag städat och fixat här hemma, sambon håller på att röja undan i trädgården, sista höströjet innan kylan kommer ..

nej nu ska jag ta tag i hemmet!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0