TORSDAGEN DEN 17 NOVEMBER

Jaha igår skulle man egentligen uppdaterat men det blev tyvärr inte så .. hinner inte med allt :) Jobbet igår var segt eftersom man började 7 och slutade med att man hade APT möte från 14-16 .. men kom inte där ifrån förän kvart över fyra, lång dag helt enkelt .. Väl hemma så blev det att byta om och sen fara iväg till stallet för att fodra och mysa lite med min gosse och sen hemåt för att ta den där efterlängtade duschen, sen kom även sambon hem sen blev det att vi ställde oss och lagade mat, resten av kvällen blev det glöggmys och en lugn kväll i soffan, seg som man var ..

Hade ställt klockan på sju idag, men orkade inte upp då så flög ur sängen halv åtta, sen har man bara sprungit här fram och tillbaka, men ändå hunnit med vad man skulle och sitter nu här och uppdaterar lite till er, eftersom man inte hann med det igår kväll .. ska snart borsta gaddarna sen bege mig iväg på sista föreläsningen för denna gången, 08.30-12, sen är det jobb fram tills halv fyra som gäller! Så lite kortare dag idag!

Nej nu måste jag klicka ner, ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0