TISDAGEN DEN 8 NOVEMBER

Jaha, denna dagen har också runnit iväg. Jobbet idag har varit som vanligt, slutade en halv timme tidigare, tog komp eftersom man hade lugnt och då kunde man lika bra passa på att komma hem tidigare, eftersom det blir så mörkt snabbt så blev det hem och byta om och sen iväg med mina fyrbenta en runda, mysigt trotts det var lite små kyligt .. hade en fin och lugn gosse idag, jag blir förvånad över att han skött sig väldigt bra den sista tiden, inte massa tramsande och bråkande som det varit förut, jag hoppas på att detta lugnet håller sig nu. Han kanske börjar inse att han inte är tre år längre, utan fyller snart 23 .. kanske vem vet! Egentligen ska man inte säga någoy eller nämna för då är han kanske ett jävla vrak nästa gång man ska upp på honom, har sina dumheter för sig ibland, blir som en bomb! usch ja.

Nu hade jag tänkt ta en lång varm dusch sen fixa något att äta så man får lite mat i magen, annars ser kvällen ganska lugn ut, känns skönt att vara hemma lite tidigare från stallet än vanligt och att ha hunnit rida innan det blev mörkt ..

Sambon jobbar tills elva idag, så får väl mysa ner mig i soffan själv ikväll och hålla kväll, klart man saknar honom, men ibland är det också skönt med lite ensam tid.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0