SÖNDAGEN DEN 13 NOVEMBER

Då var snart denna helgen försvunnen, alltid går mina lediga dagar lit extra fort ..
Idag blev det en lång skön sovmorgon, vaknade till liv vid nio, men kände att jag inte ville kliva upp då, så jag somnade om och vaknade igen närmare tio, så nu är man vaken och uppe, sambon lika så, fast att han kom hem fyra inatt, egentligen behöver han mera sömn enligt mig, men han själv kunde inte sova längre .. upp till honom helt enkelt!

Så nu hade jag tänkt äta lite frukost sen blir det att tömma diskmasinen och in med nytt sen ta en runda med dammsugaren också .. lika bra att få det gjort. Efter det hade jag tänkt ta på mig varma och goa kläder och bege mig ut på en långrunda med Trixie ..

Vi hörs senare ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0