SNART STÄDNINGEN ÖVER

Har tagit ett städröj här hemma, röjt undan lite överallt och plockat undan lite samt plockat fram lite mera julsaker, nu har jag bara dammsugning och tvätta golven kvar, små öm i magen just nu, därför jag tog en liten paus nu och tänkte uppdatera här till er .. efter att jag fixat det sista här hemma så blir det ner till stallet till min fina gosse för lite extra mys, ett par dagar sen jag träffade honom sist, så helt klart saknar jag honom! sen får det även bli en promenad med Trixie, så hon får göra av med lite energi också ..

Klockan går jävligt segt idag känner jag, men den tickar iaf på ..

Nej nu göra det sista rycket för idag, resten får jag ta tag i då och då! orkar inte ta allt på en gång just nu när jag mår som jag gör ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0