SKÖNT MED SOVMORGON

Godmorgon får man väl säga, har sovit jävligt bra inatt. Känns skönt att få sova ut lite. Så det passade utmärkt för min del att ha ett kvällspass idag .. Så man fick sin sovmorgon! Vaknade strax efter nio, men låg kvar i sängen och drog mig lite, skönt att bara ligga kvar och vakna till liv i lugn och ro!

Trixie har fått komma ut och jag har fått i mig lite frukost så nu sitter man i soffan och slö surfar lite, måste kolla läget här och var, det är standard! :)

Börjar jobba 14oo idag, så har lite tid nu innan det är dags för mig att bege mig iväg för ett kvällspass.
Ska ner till stallet och fixa lite och mysa och sen blir det att leta upp julsakerna och julpyntet tills helgen närmar sig, för då ska det julpyntas och alla julsakerna ska plockas fram .. annars har jag direkt inget planerat innan det är jobbedags för min del! Det är smått segt att jobba kvällen eftersom hela dagen försvinner så snabbt innan man ska iväg men sen andra sidan så är det jävligt skönt med sovmorgon! För idag är jag inte trött utan verkligen utvilad! :)

nej nu får jag sätta igång här hemma så jag får lite gjort.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0