SJUKHUSBESÖK

Jaha som ni förstår så har här varit väldigt dåligt uppdaterat, pga det har hänt lite saker .. mådde som sagt inte helt hundra torsdag och sen blev det värre i fredags, jobbade hela fredagen trotts att man mådde dåligt och hade en hemsk smärta från magen, trodde att det skulle släppa, men det gjorde det inte! Blev smått orolig och funderade över var det kunde varit, blev att man ringde sjukhuset för rådgivning och dom ville ha in mig på förlossningen, så dit åkte man och det blev massa undersökningar och skit, slutade med att dom fick fram att jag hade hemska sammandragningar och smärta från ryggen blev bara värre ..

Blev som sagt inlagd och gått igenom ett rent helvete under dom dagarna som varit, massa undersökningar och behandlingar medmera, fick komma hem igår kväll som tur var, jävligt skönt kan jag säga .. borta bra men hemma bäst! Orkar inte skriva ner allt som hänt dom sista fyra dagarna på sjukhuset men bebisen är stoppad att komma ut så det hoppas jag på att det blir så också, tio veckor för tidigt är ingen hit kan jag ju säga!

Fått sova i min egna säng inatt så man har fått sova bra, dock vaknat par gånger, nog bara för jag varit ganska spänd att det ska komma tillbaka igen, men ändå länge känns det bra, dock öm och känslig men bättre än tidigare! Uppe strax innan nio, blev det en dusch och sen blev det frukost sen iväg för att lämna papper till försäkringskassan och sen vidare till Johans Farmor och Farfar för att äta middag och besöka dom .. Efter det besöket så blev det inom Mari för att ta en fika med dom och nu har vi kommit hem. Har landat i soffan skönt kan jag säga ..

kvällen ser väldigt lugn ut.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0