ONSDAGEN DEN 9 NOVEMBER

Godkväll allihopa .. inatt har jag sovit någerlunda, fast att vi har haft skumma bilar och skit runt omkring oss som kört, antagligen för att försöka få tag i massa saker, jävla idioter som vi har runt omkring oss, har fått höra att dom varit hos svärföräldrarnas grannar inatt, sen när Johan kom hem innan idag så stod det en skåp bil utanför vårat hus, dom hade jävligt brott när dom såg att Johan kom in med bilen på uppfarten, alltså är det något skumt. Polisen har också varit här och pratat med grannen att vi ska hålla utkick och höra av oss så fort det är något! Detta är ju roligt att veta, sambon jobbar inatt så spännande att vara ensam hemma när det är sånt här skit, usch. Alltså lär det bli en sömnlös natt inatt! Om jag lär somna så lär jag säkert vakna minsta lilla ljud eftersom man lär ligga hel spännd ..

Haft en bra dag på jobb idag, har även haft medarbetar samtal med chefen idag, ett snabbt sådant samtal men bara massa posetivt har det varit, hade inte så mycket att ta upp eftersom jag slutar jobba om fyra veckor, slut jobbat för ett bra tag .. men ska bli mysigt när hxn väl kommer ut! Om inget annat mera jobb och dåligt med sömn, sånt man får ta när man skaffar en liten!

Efter jobbet blev det stallet för min del, glömde bort att blöta upp betfor igår, så sambon körde snällt ner i förmiddags och fixade det till mig, ibland missar man vissa saker .. har haft en mysstund med min gosse, ingen ridning idag, så nu är man hemma igen. Sambon var med i stallet och sen körde han direkt till jobb, så nu har jag landat här hemma själv, men har så klart Trixie hos mig ..

Så ikväll blir det ensamkväll med massa mys, tråkigt nog. Får se om jag lyckas få hit någon så slipper man vara ensam hela kvällen ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0