ONSDAGEN DEN 30 NOVEMBER

Igår blev en lugn kväll, jag och sambon bara slöa på soffan som jag blivit tillsagd att göra .. lika bra att ta det lugnt och försiktigt så inget händer med magen eller att bebisen ska sätta igång igen, nej det kan jag vara utan, hoppas bara på att detta håller sig nu, för den smärtan vill jag inte känna eller vara med om igen, dock vet jag att jag får känna på smärta när det är dags att föda, men en annan sak, för jag har direkt inget val i det läget ..

Hade tänkt kliva upp vid sju idag så man inte sov bort hela dagen, men illamående när jag vaknade så jag klav inte ur sängen förän nio ändå, mår illa än men har fått i mig frukost så hoppas på att det ska gå över snart .. slöar lite framför datan just nu! Sen hade jag tänkt ta ett 'litet' städryck lite försiktigt, fast att sambon kommer döda mig när han väl kommer hem, för jag vet att jag inte får anstränga mig eller liknande på par dagar framåt, men klarar heller inte av bara att ligga. Lite försiktigt ska jag röja undan.

Annars idag är det inget planerat, ska ner till stallet en runda senare och hälsa på min fina gosse, svärföräldrarna har varit snälla och tagit hand om honom när jag varit inlagd, verkligen snäll av dom. Lika så med Trixie! Ibland dyker saker upp som man inte planerat, men jag hoppas själv på att få må bra och slippa denna skiten ..

vi hörs under dagen.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0