NY VECKA FRAMFÖR SIG

Dock en kort sådan, eftersom man är långledig denna helgen, alltid lika skönt. Nämligen ledig fredag lördag och söndag, riktigt skönt. Idag vaknade man när sambon skulle upp och jobba, men blev att jag gick upp och kissa sen slängde jag mig i säng igen, varit vaken från och till hela morgonen, har fått en hemsk huvudvärk som är jävligt jobbig just nu, saken gör det inte bättre av att man vet att man ska iväg och jobba hela eftermiddagen/kvällen .. Börjar jobba idag 14.oo sen slutar man vanlig tid 21.45, alltså har jag en lång kväll framför mig, usch. Hoppas på att den är lugn iaf, haft tur dom andra gångerna att dom varit ganska lugna, men som sagt man vet aldrig!

Kom ur sängen vid 9 sen har man inte gjort så mycket sen dess, lite av det vanliga, varit ute en runda med Trixie, tömt diskmaskinen och fixat lite sen hämtat posten, ringt en del samtal utan några resultat ja det vanliga helt enkelt, pluss jag hunnit med att få i mig lite frukost!

Så nu ska jag göra mig i ordning.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0