MÅNDAGEN DEN 21 NOVEMBER

Ja lite smått dålig uppdatering här dom sista dagarna, tyvärr .. Jobbat hela helgen och den sista på väldigt länge för min del, det kändes lite bättre att ta sig igenom den då, gick snabbt om inget annat!

Igår blev det att man jobba tills kvart i fyra sen blev det stallet direkt för att ta en runda med mina fyrbenta, sen blev det söndagsmys med sambon med hämte mat och mys. Bra avslut på en jobbehelg.

Sen idag började man veckan med en ledig dag tillsammans med sambon, han körde och handla mat och sen körde jag och fixade mina vinterdäck, ett jävla farande för min del. Tvättade först bilen i Åstorp, sen inom till han som skulle fixa mina däck, och han hade tyvärr inga fälgar till min bil hemma, bara däck. Så blev att jag körde vidare till Vulk för att kolla där, visade sig att dom hade fälgar där till mig så man köpte dom och sen vidare till Åstorp för att lämna dom där så han kunde sätta på däcken medmera, beställde däckbyte på fredag eftermiddag, så då ska bettan vara redo för vintern .. dock blev man lite fattigare, kostar att ligga på topp.

Efter att man fart rundor blev det stallet och fixa och dona, sen hem och fixa sig medmera, sen iväg till sambons farmor och farfar på eftermiddagsfika, så nu har vi landat här hemma igen, sambon fixade maten idag, så vi har fått i oss lite mat nu också, blev en lugn och skön kväll kan jag säga, smått seg är man ..

Så godkväll allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0