MÅNDAGEN DEN 14 NOVEMBER

Måndag och ny vecka, denna dagen har gått undan .. Dagen började med att man knappt kom ur sängen, så jäkla seg om mornarna för tillfället, vill bara ligga kvar och njuta av min varma go säng! Men icke, sambon fick ligga kvar och jag fick kliva upp. Kollade om det var fröset ute men det var det inte, slapp man skrapa rutorna, underbart .. när man väl kom till jobb så fick man reda på att man började kvart över sju och inte sju, bra början på dagen, var redan på jobb kvart i sju eftersom man trodde man började sju, men fick gå en kvart tidigare så det var skönt. Slutade halv fyra istället för kvart i .. så  man kom hem lite fortare och kom iväg till stallet och hann upp på hästryggen innan det blev mörkt. Hatar verkligen detta tråkiga mörka, usch. Låt det gå fort tills våren!

Idag var min gosse lika fin och snäll, jag blir förvånad efter varje gång han sköter sig! :) Väl hemma från stallet så blev det att byta om och sen iväg mot åstorp för att slänga sig i solariet en sväng, dunder skönt när man var små frösen efter rundan på hästryggen! Väl hemma blev det att få i sig lite mat sen en lång härlig dusch och nu har man landat i soffan och hade tänkt hålla kväll .. Ingen klocka som ringer tidigt  imorgon, ska iväg till Ekeby imorgon bitti, men det är inte förän klockan tio vi ska vara där, så kan sova lite längre än sex iaf! :) så lite sovmorgon får man iaf ..

Ha en bra kväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0