LÖRDAGEN DEN 19 NOVEMBER

Jaha nu har man påbörjat sin jobbehelg, jobbat första passet för idag, har som sagt kvällen kvar att ta sig igenom, sovit som en stock inatt, så det har varit skönt att få sova ordentligt! Vaknade tidigare än klockan ringde så man halv sov den sista halvtimmen innan det var dags att kliva upp, men helt klart hade jag hellre legat kvar bredvid sambon än att åka iväg och jobba .. men ibland måste man, jag får tänka på att det är sista helgen på väldigt länge som jag tar mig igenom nu! Så jag ska nog klara av det också!

Jobbar som sagt delad tur idag, så andra passet börjar 15.45. så hade tänkt vila och göra något att äta sen stallet en sväng innan det är dags att bege sig iväg igen!

Annars har jag inget direkt att berätta för er.

Ha en bra lördag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Hallå där,fin blogg :)!

Allt bra?

Kramen!

2011-11-19 @ 17:56:02
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0