LÖRDAGEN DEN 12 NOVEMBER

Ahhh, hade lyckats uppdatera massa och sen klabbar som vanligt blogg.se nu gör jag nytt försök igen, jävligt irreterande kan jag ju säga .. fan!

Inatt har jag lyckats sova väldigt gott kan jag ju säga, vaknade när sambon kom hem men lyckades somna om väldigt fort ändå, så det var skönt .. jag vaknade till liv strax efter nio, så lite sovmorgon har man fått.
Har fått i mig lite frukost och nu sitter man och degar framför datorn, måste vara lite små tyst eftersom sambon sover än, och det förstår man varför också, eftersom han jobbat inatt. Får väl se hur länge han sussar till, hade tänkt få med honom när jag ska iväg och handla .. tråkigt att handla själv nämligen!

Annars har man direkt inget planerat idag mera än man ska iväg och handla lite som behövs ha hem sen blir det stallet för en runda på hästryggen, dock hoppas jag på att det inte blåser så hemskt som det gjorde igår, usch. Solen skiner men ligger frost på marken så inatt har det varit frysgrader, nu kommer väl snart snön och vintern också .. kommer väl som brev på posten! Snön kan vänta lite kan jag tycka ..

Nu ska jag tömma diskmaskinen och in med nytt, sen får man hoppas på att sambon snart vaknar, ska även få hem våran nya tvättmaskin idag, så man får väl slänga igång lite tvätt idag också, eftersom man  inte kunnat tvätta på denna veckan ..

ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0