LITE SAKER PÅ GÅNG

Har lite saker för oss just nu, som jag direkt inte snackar om eller vill berätta, bättre att hålla det lite än att bli besviken sen, ja vi får hoppas på det bästa. Det är mycket man vill om man tänker efter, jag håller iaf tummarna för detta, blir det inte så, lär jag antagligen bli duktigt besviken! usch ja. snurrar i huvudet med massa olika tankar just nu, men inget ovanligt det ska behöva vara så, jag tar en dag i taget just nu, som man ska göra!

Klockan rinner iväg och hade tänkt göra något att äta innan det är dags för mig att bege mig iväg till jobb för att börja veckans jobbe pass, sen har man bara tre kvar efter detta passet, man längtar alltid lika mycket till varje lediga helg! Dock har man inte en aning om vad helgen har att erbjuda, vi får se helt enkelt .. Det dyker alltid upp något ..

Tvättmaskinen har lagt av här hemma, så sambon har fått ringa par samtal så jag hoppas verkligen vi får en ny inom kort, att inte kunna tvätta när man vill är verkligen smått irriterande när man är van vid att slänga in en tvätt när man vill och kan! Alltid något som ska hända, typiskt.

Nej nu lite mat i magen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0