KVÄLL IGEN

Jaha har fått en del gjort även idag, blev att man åkte iväg till oj för att handla mat och väl hemma så hämtade sambon den nya tvättmaskinen, så fort den var på plats och inkopplad så blev det att tvätta .. Sen blev det att göra mat, blev att laga något lätt idag, blev pasta och köttbullar med pastasås, gottgott.

När vi ätit så blev det stallet för min del, mys lite extra och fodrat och varit ute på en härlig runda med mina fyrbenta älsklingar, mysigt!

Hemma för ett litet tag sen och nu har man uppdaterat och läst lite bloggar och kollat facebook, ja det vanliga .. Så nu hade jag tänkt ta en lång varm dusch och sen får man se vad det blir av denna kvällen!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0