JAG HATAR TIDIGA MORNAR

Usch ja, alltid lika jobbigt att kliva upp när klockan ringer, man vill bara ligga kvar under täcket och sova vidare! bara att gilla läget, inte många veckor kvar tills lite ledighet och evig väntan tills den lille ska ploppa ut.

Idag är det jobb från halv åtta tills halv fyra, ska man väl klara av, får vi hoppas på att man står ut! Ändå ganska pigg just nu, sen efter att jag slutat lär det bli stallet direkt.

Nu ska jag borsta gaddarna sen bege mig iväg mot jobb.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Håller med, man vill alltid ligga kvar och sova. Ibland struntar jag i frukost bara för att få sova 15-20 minuter extra, haha. Vet inte hur hälsosamt det är men ;)

2011-11-01 @ 13:31:22
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0