GODMORGON

Jaha då var det tisdag och ny dag att ta tag i .. gårdagens eftermiddags pass gick bra. Lite segt i slutet bara men det gick ändå! slutade kvart i tio och det blev det hemåt direkt. Slängde mig i soffan och kolla lite på tv, sambon har börjat jobba skift nu, så hans tider är 13.oo - 23.oo. så vi hinner direkt inte ses dom närmaste dagarna .. sånt man får ta!

Sambon fick ett samtal igår, men inte så värst nytta för oss, eftersom vi får vänta på det stora beskedet först på torsdag och ett på fredag, ja så här går man och väntar! segt samtidigt som att man bara HOPPAS! Idag slutar man halv fyra, sen blir det stallet för min del, får väl se vad som sker efter det.

Ha en bra dag allihopa, för nu ska jag kila mot jobb.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Amanda L

Fin header

2011-11-08 @ 07:46:22
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0