GODKVÄLL ALLIHOPA

Jaha nu har man fått denna dagen att gå undan, jobbet idag har gått bra. Inga direkta konstigheter, det har varit som vanligt, dock larm som man inte väntat sig komma när det kom, sånt man får ta!

Slutade jobba 15.45. då blev det raka vägen hem för att byta om och hämta Trixie sen iväg till stallet för att ta en runda med mina fyrbenta, var smått velig om jag skulle eller inte, har inte mått riktigt hundra, seg och sammandragningar, usch ja. Kommer så opassande just nu känner jag .. Inget vidare alls. Blev en runda med djuren och glada och nöjda blev dom efter rundan lika så jag, skönt att komma ut när man väl är ute och får komma ut, mys. sen blev det lite extra mys i stallet och sen hemåt vid sju tiden, så nu har jag hunnit med att fixa mat och äta och tagit en dusch ..

Sambon jobbar än, så får se när han dyker upp, antagligen lite senare eftersom han varit långledig nu hela helgen och även igår, så blir det säkert sent idag, jag får mysa ner mig i soffan med varm oboy och hoppas på att han snart kommer hem! :)

Det var allt för mig ;) godkväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0