FÖDELSEDAGS FIRANDE

Jaha ett tag sen man uppdaterade, har haft fullt upp med annat tyvärr, så har inte haft tid eller lust att lägga upp något den senaste tiden, så därför .. ibland hinns inte allt med! Idag var man uppe vid halv nio, tagit en allmänt lugn morgon med sambon, vi har ätit frukost och segat i soffan, nu har jag tagit en dusch och sambon är iväg och ska klippa sig. På tiden kan jag ju säga, har verkligen fått tjata iväg honom hela veckan för att han skulle klippa sig! Så jag hoppas på att han kommer hem nyklippt och snygg ..

Idag är det dags att fira mig med släkten, så man har fullt upp med andra ord, ska slå ihopa det med syster yster eftersom vi båda fyllt år, blir lättast så. Så klockan 5 ska dom komma, så vi får hoppas på en bra eftermiddag/kväll ..

ha en bra lördag allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: benny

jätte fin blogg du har! ställ gärna en fråga på min frågestund :) kram

2011-11-05 @ 16:04:17
URL: http://behiye.blogg.se/benny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0