BESÖK HOS MVC

Jaha idag är min enda lediga dag på hela veckan, då hade man tid på MVC för glucostest, alltså ett sockertest.. skulle vara fastande när jag kom dit, så illamåendet smög sig på väldigt fort, hemskt att dricka det skitet och sen vänta två timmar innan provet kunde tas, ville bara hem och bädda ner mig!

Allt gick bra på MVC, dock dåligt blodvärde så ska börja äta järntabletter, så efter besöket på MVC så blev det ett besök på apoteket för att hämta tabletterna och sen inom bageriet för att köpa med nya frallor till frukost, har lyckats få i mig docm trotts att man mår som man gör, hade massa att göra idag egentligen. Men får hoppa över det och krypa ner under täcket ett tag istället och hoppas på illamåendet och huvudvärken snart släpper, sen i eftermiddag blir det stallet till min fina gosse ..

Fick även tid till andra ultraljudet som ska göras den 16/12, verkligen spännande att se vårat underverk, men längtar verkligen tills hxn kommer ut! :) LYCKA säger jag bara ..

nej nu blir det att vila ..

puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0