11 11 11

Ja det är dagens datum, bara massa ettor! :) blev som sagt frisören klockan 11 idag, sen när man var klar där så blev det hemåt direkt för att byta till stallkläderna och sen fara iväg till stallet, älsklingen och Trixie var redan där eftersom han skulle byta till vinterdäck på bilen, så man fick lite sällskap i stallet av svärfar och min älskling ..

När man väl kom iväg på en runda på hästryggen så var det jävligt blåsigt och kyligt, inget vidare kan jag ju säga, usch. men ändå blev det en runda på en timmes tid, Trixie var också med så hon fick lite motion också, så hon ligger här hemma i sin korg och slöar nu.

Väl hemma från stallet så blev det att jag gjorde vofflor, riktigt hungrig och det fick bli det till lunch innan sambon skulle iväg och jobba .. när maten var nere så blev det att ta tag i städningen här hemma, så nu är här rent och fint igen .. dock var här inte så smutsigt men lika bra att få det gjort så slipper man det på ett par dagar .. man kan nämligen ha roligare!

Kvällen är inte planerad om vad som sker, så får helt enkelt se vad som sker, ska iaf slänga mig en runda på soffan innan det blir en dusch, min rygg protesterar efter dagens flitighet! Känns att magen börjar växa rejält nu .. värre lär det bli!

Ha en bra fredagskväll allihopa.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0