1 NOVEMBER

Ja, ny månad och julen närmar sig med stormsteg, helt sjukt egentligen! :/ fattar egentligen inte vad tiden tar vägen, dagarna, veckorna, månaderna ja dom bara rinner iväg .. värsta av allt är att om par timmar så fyller jag 25, känns som nyligen man fyllde 20, men det är ju nu 5 år sen, sjukt om man tänker efter! Allt man har fått vara med om är bara en stor ända röra i mina tankar, både bra och dåliga så klart, men dom dåliga kommer alltid att följa mig på ett annat sätt, vissa tankar kommer oftare än andra och det är jobbigt i vissa stunder, till och med tårar har kommit, hemska tankar och händelser vill man vara utan, men det går bra inte, inte efter vissa saker som man fått vara med om, man säger att man ska blicka framåt, men samtidigt måste man även blicka tillbaka på vad som varit för att kunna öveleva det hela överhuvudtaget, det som varit kommer man aldrig kunna ändra på, det som hänt har hänt! Vissa saker skulle jag vilja ändra på som nu man inte kan ändra på! LIVET ÄR HÅRT IBLAND, bara att acceptera. Nu skriver jag inte mera depp saker, tankarna får jag leva med ..

Idag har man jobbat som vanligt, haft en vanlig dag på jobb helt enkelt, chefen har kommit hem från Egypten och väldigt solbränd, jag vill också utomlands, men det får vänta .. Har så mycket annat framför mig just nu.

Slutade jobba halv fyra, då blev det hem för att slänga i sig lite mat och sen skynda sig iväg till stallet, eftersom man vill hinna iväg och rida innan det är bäck mörkt, dock på vägen hem från rundan så hade det hunnit bli ganska mörkt, men man överlever, massa reflexer på både hund och häst så ska det slippas ske olyckor!

Hemma från stallet lite efter sex, då blev det iväg till Klippan för att sola en sväng, skönt när man är små frusen och suttit på en hästrygg, dock var det inte så farligt idag, lite blåst överlever man .. jag börjar vänja mig vid det nu! Så nu har man tagit en dusch och hade snart tänkt att äta något sen blir det att slänga sig i soffan och kolla tv och invänta sambon som jag hoppas snart kommer hem!

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0