STORSTÄDNING

Godmiddag kan man ju säga såhär dags, hade en trevlig kväll igår, eftersom man inte träffat Mia eller Simon på väldigt länge, drack lite hos Mia, sen blev det bowling .. Gick inte så bra för min del, men blev tre iaf! ;) Haha. Bättre lycka nästa gång! Efter bowlingen blev det att fortsätta drick hos Mia, blev inte en lång natt .. ganska skönt att komma hem kan jag ju säga, jävligt trött var man! Uppe strax efter sju en snabb runda, men gick och la mig igen och gick upp strax efter nio istället. Började städa här hemma direkt så nu har jag och älsklingen snart gjort klart det mesta, kommer kännas underbart när vi är färdiga för denna gången, klarar sig par dagar innan det är dags igen, usch! :)

Lördag idag ja, efter städningen så blir det stallet för min del, ska försöka få meed älsklingen så kan hundarna också få följa med och rasta av sig lite .. Kan dom behöva! Annars idag är det planerat att umgås med Emelie och Johan, planerade det i veckan att vi skulle grilla och umgås .. så Alice kommer också komma med, så hundarna kan leka .. Dom kommer flippa som vanligt! ;) men dom är jävligt söta.

Nej nu får jag fortsätta med städningen.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0