SOVMORGON OCH LEDIG DAG

Ja detta är verkligen underbart, känns jävligt skönt. Imorse när jag vaknade så låg man kvar ett tag och bara njöt av att slippa vara tvungen att kliva upp, kollade på klockan och då var hon bara strax efter åtta, inte värrst lång sovmorgon, men det räckte tydligen för mig .. nu har man varit uppe ett tag, varit ute en runda med hundarna, riktigt jävla kallt idag, vinden är verkligen kylig, fast att solen skiner för fullt! Men dom har dock lovat sämre och kallare väder, så det är vad vi får acceptera. Har även varit minusgrader inatt, tur min fyrbenta älskling fick på sig sitt täcke igår, så slapp han frysa inatt! :)

Har även fått i mig lite frukost, turkisk yoghurt med färska hallon och blåbär. mums.

Eftersom älsklingen städa och fixa igår så slipper jag ens tänka tanken på att det måste göras, känns jävligt bra. Ibland tycker jag om min sambo lite extra mycket! :) Så idag ska jag göra det jag känner för, inga måsten .. :)

Hade tänkt rida nu på förmiddagen eftersom dom har lovat sämre väder i eftermiddag/ikväll, passa på när det är någerlunda väder ..

Sen får man se vad man hittar på resten av denna dagen/kvällen, tar det som de kommer .. 

Puss från mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0