SOMNADE VISST TILL

Idag blev det en härlig sovmorgon för min del, underbart. Vaknade till liv vid halv åtta men tänkte ' inte fan ska jag sliva upp nu' hörde regnet komma på fönstret, så var verkligen inte ett dugg road att kliva upp, så vände mig om och somnade om, riktigt jävla skönt kan jag ju säga .. vaknade igen strax innan tio och gick upp då. Kändes bättre! :)

Har hunnit med att ha hundarna ute och sen fått i mig frukost. Dagens frukost blev filmjölk och lite flingor, får duga för idag, så nu är jag nerbäddad under täcket i soffan, fryser och har en jävla huvudvärk!! Att vakna så är fan inget hit kan jag ju säga, fyfan. Jag hoppas verkligen det det går över innan jag ska bege mig hemifrån .. att gå till jobb och jobba hela dagen är fan intget spännande! usch.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0