SOL & BAD

Fyfan vilket underbart väder vi haft idag, helt sjukt. 27 grader som varmast när jag kollat .. älska detta vädret! Slutade jobbet klockan två sen blev det raka vägen hem och byta om och sen blev det sol och ett premiär dopp i poolen, jävligt skönt i denna värmen, hade helt klart kunnat ligga par timmar till, men solen har gått i moln tyvärr, men jag är nöjd med dom timmarna som jag redan fått! Dom har nämligen lovat reg och åska ikväll, skulle inte förvåna mig nu när man ser att det börjar bli disigt och molnigt ..

så nu hade jag tänkt få i mig något att äta, sen blir det stallet för min del, tänkte ta en runda på hästryggen även idag, passa på nu när tiden räcker till och älsklingen ändå jobbar länge!

Kommer komma upp några bilder på hundarna som jag tagit idag, Trixie har badat i poolen med mig! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0