SKITVÄDER

Idag blev det kort dag på jobb, slutade 15.oo. men haft fullt upp hela dagen, så det var skönt att sluta lite tidigare än vanligt! Efter att jag slutat blev det inom oasis för att sola en sväng, kände att man inte solat på väldigt länge för min del, sådär 2 veckor sen sist jag solade solarium, men dock har man lyckats att få lite sol utefrån, som tur är, annars hade jag varit väldigt blek nu! ;) haha.

Väl hemma så blev det stallet direkt, tvekade lite först innan jag begav mig iväg, eftersom det kändes som det var värsta stormen och regnet var på väg, men sket i det och red ändå, när man väl kommer iväg så är det riktigt skönt, tog med Trixie idag så hon fick lite motion, kan hon behöva, har inte varit så många gånger hon fått följa med eftersom man ridigt lite längre runder, men idag red man sånna rundan, mysigt! Trotts skit vädret och den jävla blåsten så skötte min gosse sig jävligt bra, skönt!

Nu har man kommit hem och älsklingen håller på med maten, snart färdig. Ska bli gott med lite mat nu känner jag, sen ska jag raka vägen in i duschen, sen blir det myskväll med min älskling. Mys! :)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0