SHOPPING TUR MED ÄLSKLINGEN

Har som sagt delad tur idag, segt kan man ju säga .. första passet är gjort, 7-10 sen blev det hem och hämta upp älsklingen, varit lite överallt, rusta, harald nyborg sen blev det inom maxi för att handla hem mat, så nu är kyl och frys påfyllda igen, känns bra att ha det gjort, slipper man tänka på det.

Innan vi begav oss hemåt blev det inom max för att äta, mums. Måste ju mätta magen! :) Fick bli min frukost ..

Så nu är det drygt två timmar tills jag ska bege mig till jobb igen, börjar 15.45. jävligt spännande! Men sen är denna helgen över, kommer kännas underbart när jag går av ikväll ..

Ledig imorgon och dom har lovat fint väder, så jag ska vara jävligt glad! WOHO, då blir det mys i solen, steka! :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: OHMYGOSH©

Hoppas du mår bra idag? :)

2011-05-22 @ 16:59:54
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0