PAR TIMMAR I STALLET

Nu har man fördrivt tiden par timmar i stallet .. känns alltid skönt. Idag blev det lite ridning i paddocken sen blev det en liten utritt också, små kallt och väldigt blåsigt idag, men vi överlevde ändå, när man väl kommit upp på hästryggen och kommit igång så är det riktigt skönt.

Blev även att smörja sadel och träns och fixa lite, skulle egentligen behövas för länge sen man man har inte riktigt tagit tag i det, men nu är det gjort och jag slipper tänka på det på ett tag. Så nu kommer min gosse glänsa med alla sina ny fixade tillbehör! ;)

Väl hemma blev det in i duschen och göra sig i ordning, man känner inte sig så värrst fräsch efter par timmar i stallet, små hungrig är man också, men hade tänkt vänta att äta tills älsklingen kommer hem från jobb, då det blir att göra mat .. vad vi ska göra resten av kvällen har jag inte en aning om, vet inte alls vad min älskling har planerat eller vill göra.

Kameran kom med till stallet idag, eftersom det var bra länge sen ni fick bild uppdatering på min fina gosse ..
bilder kommer komma upp snarast ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0