ONSDAG

Tyvärr fick ni ingen uppdatering när jag kom hem från jobb, hade direkt ingen lust .. men kvällen igår gick kanon, en väldigt bra kväll blev det!

Idag hade man dagtid, tills halv fyra. Har haft mycket att göra idag, hann inte med någon lunch så det har man fått skriva upp, både bra och dåligt, man hade mått bättre av att få i sig lite mitt på dagen, istället fick man stressa runt som en idiot .. slutade halv fyra då blev det raka vägen hem, älsklingen hade nämligen maten färdig så det var bara för mig att äta. Kanska skönt kan jag säga! :)

Vädret idag har varit upp och ner, har velat rida hela dagen så man tvekade fram och tillbaka om man skulle eller inte, men det blev en tur trotts vädret var dåligt, när man väl kommit iväg så är det jävligt skönt, älsklingen följde även med en runda med hundarna, så dom också fick sin motion ..

Kan ju säga att jag hade en otroligt snäll och lugn gosse idag, gick riktigt fint. Jävligt nöjd med ridturen idag! :) hoppas på att det fortsätter så ..

Älsklingen har fått fara iväg till jobb en sväng, men kommer snart igen och jag hade tänkt slänga mig i duschen, sen hålla kväll! mys med älsklingen resten av kvällen ..

Puss från mig.






Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en fin kväll ^_^

2011-05-04 @ 18:57:46
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Johanna

Var gärna med i min tävling om att vinna en ekologisk foundation och borste från smashit.se! Gå in och kolla! :D LYCKA TILL! :D

2011-05-04 @ 19:40:01
URL: http://johannalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0