ONSDAG & TORSDAG

Jaha, igår blev det ingen uppdatering, hade verken tid eller någon ork när jag väl var hemma ..
Igår jobbade jag tills kvart i fyra, sen inom på oasis för att sola, sen körde man och lämnade bror, passade på att ta ett prat med pappa, så man fastnade och snacka med honom ett tag, väl hemma blev det bara att byta om sen iväg till stallet för att ta en tur på min fyrbenta älskling, hundarna och älsklingen var också med, hade två väldigt trötta hundar efter rundan, mest Zeke som var slut, Trixie är ganska van vid att följa med mig. Väl hemma blev det in i duschen sen fixa älsklingen maten och sen blev det en väldigt lugn kväll ..

Idag då, ja det har varit full rulle idag också, men dagen är långt ifrån slut .. slutade lite tidigare än jag skulle idag, tog lite komp, eftersom man jobbat en del extra dom sista veckorna, så tog jag lite idag, slutade halv tre idag, så jävligt skönt att landa hemma ett tag.

Ska snart bege mig iväg till Väla och lite annat för en shopping runda med bror, ska ha lite alltmöjligt! Fast att man har massa, så behöver man alltid massa annat! ;) får se vad man hittar idag, hoppas på massa iaf ..
Ska även ha lite presenter till svärmor som fyller år på söndag, sen även hitta dopkläder tills söndag, ha så man har en del! :) det lilla än iaf ..

Ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0