NU HEMMA IGEN

Då har man kommit hem igen, känns bra att vara uppe i tid och hinna med lite mera än vad man tänkt, besöket på oasis var verkligen skönt, sen körde jag hem till pappa och hälsade på, blev lite fika och sen begav jag mig till kyrkgården för att besöka mammas och farmor & farfars gravar ..

Pratade nyss med Mari och vi hade tänkt ta en runda på våra fyrbenta älsklingar, hon skulle bara iväg och handla sen skulle vi ta en runda, dock inget toppen väder idag, men det får duga, blåser en jävla massa, men vi överlever nog rundan ändå!

Har ju glömt att berätta att vi köpt pool så nu är jag redo för sommaren 2011, häärligt! kommer komma upp bild.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0