MIN LEDIGA DAG

Ja nu närmar sig kvällen, denna dagen har varit lång men jävligt bra .. synd det inte finns flera timmar på ett dygn så man hade hunnit med mera av vad man vill!

Så fort man vaknade blev det frukost sen ut med hundarna .. sen blev det att påbörja att putsa alla fönster, kan något jag verkligen hatar, men måste tyvärr göras. andra gången det är gjort sen jag flyttade hit, jag är flitig känner jag! :)

Sen blev det iväg och rida en lånrunda på hästryggen, passa på när vädret är på topp, men en härlig runda mot sånna, mysigt ..

Väl hemma blev det en långpromenad med hundarna och så klart sambon! :)

Nu ska det lagas mat sen håller jag kväll.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0