LEDIG IDAG

Jaha då var jobbe helgen över, känns jävligt skönt att den är gjort, så nu är man ledig tills tisdag klockan 14.00. skönt med två sovmornar, dock vaknade jag klockan åtta idag, så blev inte så lång sovmorgon idag, hoppas på lite längre imorgon! :)

Sovit som en stock inatt, härligt. Vaknade dock en runda när älsklingen skulle iväg till jobb, men somnade om efter ett tag och sov drygt en timme sen vaknade man till liv igen, så nu är man uppe och varit ute med hundarna, hade hoppats på att det var bättre väder än vad det är, solen är framme, men det blåser sjukt mycket och ganska molnigt, så blir att bege sig mot klippan för att besöka oasis en sväng, lite värme! ;) Efter det blir det inom pappa för att hälsa på sen till kyrkgården för att besöka mammas grav ..

Nej nu lite frukost innan jag beger mig hemifrån .

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0