JOBBEHELGEN AVKLARAD

Då är jobbehelgen avklarad och det känns jävligt bra, alltid lika skönt när den är gjord, underbart.
Jobbade tills 15.45. när man väl körde hem så kom det värsta regn skuren, lagom roligt tänkte jag, eftersom jag hade planerat hela dagen att jag skulle rida på min galna häst idag, men att det regnade stoppade inte mig, blev att köra hem och byta om sen mot stallet .. Red en ny längre runda idag, blev en lagom bra runda, kändes bra .. Ändå var han inte trött när vi kom hem, värsta energi bomben är han just nu ..

När man kom hem hade älsklingen hämtat Pizza, så det har man tryck i sig nu, så nu är man mätt och belåten, hade tänkt slänga mig i duschen nu och sen hålla kväll, söndagsmys står på schemat ikväll ..

Har haft en flitig sambo idag, städat, renbäddat och sen klippt gräset. Jag är ganska stolt över hans insats! ;)

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0