HÄRLIGA MÅNDAG

Full rulle har det varit sen man skrev sist .. älsklingen var hemma strax innan tre, då blev det iväg till strövelstorp för att fixa ny bricka för att kunna hämta morötter, när jag ändå var där så tog man med par säckar till hästarna .. sen blev det inom OJ för att handla lite som behövdes ..

När vi väl kom hem så ställde jag mig och gjorde mat, samt fick undan disken .. ni får bild senare på maten! :) sen smällte vi maten och tog en lång promenad med hundarna i skogen, riktigt skönt fast att det kom lite små regn i mellan åt, dock kyligt .. fick lite fräsiga kort på hundrna när dom var uppe och klättra i trä och stubbar, som vi skratta åt dom i vissa lägen! ;) så söta.

Nu har vi landat i soffan och jag uppdaterar till mina kära läsare, bra va!? :) sen blir det soffläge och big brother.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0