GODMORGON

Eller som sagt har man varit vaken sen strax efter åtta, har ett samtal att göra, men kommer fan inte fram på deras kunservice, jag har hållt på att ringa snart i en timme, snacka om att man har en jävla otur eller .. ringer och ringer! damp. så just nu är man jävligt förbannad och detta har redan förstört min dag, jävligt spännande ju ..

Idag jobbar man eftermiddag, börjar jobba 15.00. jävligt skönt kan jag säga, så jag hade snart tänkt att bege mig mot stallet för att rida en tur på min fyrbenta älskling .. bättre väder idag, så man ska vara lite små glad över att det inte blåser så värrst mycket som det gjorde igår ..

nu mot stallet ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0