GODKVÄLL

Blev som sagt lång kväll i stallet, hemma strax innan nio .. red först en runda på Hugo, kan ju säga att det var en helt annan häst idag än i måndags när jag red, han kanske kände på sig att något inte stämde. Blev en lite längre runda idag, eftersom jag skulle känna efter ordentligt, jag var nöjd efter en timmes runda!

Väl hemma, så skulle svärmor också rida, så jag följde med på en av hennes hästar, så idag har man ridigt två hästar .. dock jävligt nöjd med båda rundorna! :) Väl hemma så hade älsklingen gjort klart mat, så bara för mig att äta och sen raka vägen in i duschen, sen har vi kollat gårdagens big brother ..

Jag är helt slut idag, så snart blir det sängen, eftersom älsklingen ska upp 3, så är det verkligen dags för honom att landa i sängen, så säger godnatt redan nu! :)

Natti Natti.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0