ETT BESÖK PÅ MARIANNE´S FARM

Jaha, tyvärr blev det ingen uppdatering igår kväll när man väl var hemma, var hemma strax  innan nio, då var det dags för big brother live, så hade ingen tid att lägga massa energi på någon uppdatering då, så ni får lite uppdatering nu, gårdagen bestod av massa kördande överallt, först Eslöv för att fira lille Isaac, dop för honom nämligen, verkligen jätte fint dop. Lyckat om inget annat! Många i släkten som man inte träffat på ett tag, jätte roligt verkligen .. Sen efter dopet blev det iväg till kyrkgården för att plantera blommor och besöka mammas grav sen blev det hem till svärmor för att fira hennes födelsedag och morsdag, man har verkligen tryckt i sig massa mat denna helgen, men det har verkligen varit jätte gott! Så man ska inte klaga ..

Kan inte säga mycket mera än att jag haft en toppen helg, lycka.

Idag är det måndag och en seg dag, dock har man jobbat tills 14.oo. en väldigt kort dag för min del, härligt.
Efter att man slutat blev det iväg till Mariannes's farm för att hämta morötter till min fyrbenta älskling, ett tag sen han fick lite extra gott, så fick hämtat två säckar idag, så hoppas på att han blir glad ..

Har direkt inget planerat idag, inte mera än att man ska ta en ridtur i kväll med Mari .. annars ser det ganska lugnt ut, hade tänkt ta en promenad med hundarna snart så dom får leka av sig lite, kan dom behöva .. Tar dagen/kvällen som den dyker upp ..

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0