BÖRJAR VECKAN MED SOVMORGON

Måndag idag och man börjar veckan med en härlig sovmorgon, dock lämnade älsklingen mig tidigt imorse, fast det är jag van vid i detta läget att han går upp tidigare än mig, fast vi har haft helgen tillsammans, mys. Händer inte allt för ofta att vi har det jag jobbar var tredje helg och sen jobbar han i mellan åt på helgerna men han har inte jobbat helg på väldigt länge just nu, men jag väntar bara på att det ska dyka upp då han har sina perioder där han jobbar dygnet runt!

Vaknade strax efter åtta idag, upp och ut med hundarna sen fick dom mat och nu är dom ute i hundgården båda två, för jag hade tänkt att ta ett städryck nu på förmiddagen innan jag ska bege mig mot jobb. Börjar jobba 13.45 idag .. har eftermiddagspasset idag nämligen, det enda sköna med det är att man har sovmorgon. Dock föredrar jag att jobba förmiddags pass så man har kvällen fri ..

Mitt schema för denna veckan:

Måndag: 13.45 - 21.45
Tisdag: 07.30 - 15.00
Onsdag: 07.30 - 15.00
Torsdag: 07.15 - 15.45
Fredag: 07.30 - 15.45

Verkar roande va? vi får väl se om det blir en bra eller jobbig vecka! Hoppas på det första ..

Tvätten är igång och jag ska sätta igång att vika ihop den rena tvätten och påbörja städningen!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0