VÄLDIGT FLITIG SÅHÄR EN SÖNDAG

Jaha, en liten sovmorgon fick man. Uppe strax efter nio. Jag och älsklingen åt frukost sen mot Klippan för att sola. Tankade även min bil, känns som man alltid tankar, bensinen blir bara allt dyrare. Ligger exakt på 13.94 just nu, helt sjukt kan jag tycka ..

Efter solningen blev det hem och på med ridkläderna och sen iväg till stallet, blev en skogstur med hundarna och älsklingen. Väldigt mysigt! :) kan ju säga att alla utom jag blev trött, som så klart satt på hästryggen, mindre anstängande att gå eller springa efter! ;)

När man väl kom hem så fixade man lite lunch, blev pölse för våran del, mums. När man ätit så blev det att vårstäda bilen, lika bra att få det gjort, behövdes verkligen kan jag säga ..

Nu har jag landat i soffan, tänkte uppdatera lite sen en lång varm dusch. Ikväll blir det söndagsmys som står på schemat! :)

Kommer komma upp bilder på skogsrundan, älsklingen passa på att fota lite .. Hitta en del träd som hade ramlat som man kunde hoppa över, fick genast en bus häst när han väl kom igång! ;) fast mysigt.

Kan man känna sig mera än väldigt flitig såhär en söndag, alltid lika skönt när det är gjort.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0