UPPE MED TUPPEN

Idag är jag uppe med tuppen, fast att jag är ledig och sagt åt mig själv att sova väldigt länge, men gick inte så bra, vaknade lite innan nio och var klar vaken ..

Hundarna har varit ute på en liten runda och nu sitter jag i soffan och latar mig, hade tänkt klä på mig och göra mig i ordning, sen bege mig mot Klippan för en del ärende som ska göras sen hade jag tänkt göra ett besök hos Emma och snacka lite och ta en fika, väldigt länge sen man träffa henne .. Kanske blir att tvätta bilen också när man ändå är i klippan och det behövs verkligen, man ser knappt vilken färg jag har på bilen, täckt av grus och skit, jag hatar att vi har grusväg innan man kommer hem, suger fett mycket!

Nej nu får jag ta tag i denna dagen också, älsklingen slutar jobba 16.oo. då blir det iväg för att kolla på golv som vi ska lägga här hemma, nytt golv i köket och i vardagsrummet ska läggas. Det blir säkert skit bra.

Vi hörs senare.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var med och tävla om att bli veckans blogg :)

http://zips.blogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

2011-03-21 @ 10:13:20
URL: http://zips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0