TORSDAG & FREDAG

Godmorgon alla mina älskade fanz. Igår hade man dåligt tid att blogga och när jag väl kom hem och landade i soffan så fanns det ingen energi kvar, så därför ingen bloggning igår kväll ..

Jobbet igår gick kanon, slutade 16.oo. sen höll man helg, riktigt skönt känsla att veta att man har tre dagars ledighet .. körde hem direkt efter jobb, hämtade upp älsklingen sen begav vi oss mot stövelstorp för att hämta morötter till hästarna och sen vidare för att handla hem lite mat och massa  onödigheter, inget ovanligt. Som vanligt så var stallet redan fixat så bara att plocka in hästarna och fodra, väldigt bortskämd har man blivit av svärmor kan jag säga .. inte bra inte bra! ;) när man väl kom hem blev det en lång varm dusch sen soffläge framför bigbrother och massa mys med älsklingen .. bra avslut på dagen.

Så nu är man uppe i tid, ska nämligen ha hovslagaren på besök, han dyker upp vid tio tiden, så nu blir det på med ridkläderna och bege mig iväg till stallet, älsklingen sover fortfarande, så man får små smyga så man inte väcker honom ..

vi hörs garanterat senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0