STORM?

Det kan man fan undra, för fan vad det blåser och har sig, har varit soligt och fint hela förmiddagen sen dyker detta jävla blåsvädret upp, fast har dock blåst hela dagen och blivit allt hårdare vindar .. Känns som det är storm ute .. hade tänkt ta en ridtur med min fyrbenta älskling, men kan jag glömma i detta jävla piss vädret, suck!

Idag har man jobbat dag, mellan 7.oo. - 15.30. ett lite normalare pass har man gått igenom. Har haft att göra, men inte det hemska stressen som man hade igår kväll, kan ju säga att jag är helt slut sen gårdagen, inte många timmars sömn inatt, eftersom jag gick och la mig sen, får skylla mig själv, så kan det bli när man fasnar i något och går knappt att släppa ..

Efter jobbet blev det raka vägen för ett besök på oasis och sola en sväng, små frösen som man varit halva dagen så var det besöket väldigt skönt! :)

Vad som sker resten av denna dagen har jag inte en jävla aning, känner bara för att bädda ner mig och stanna där resten av denna dagen, inte alls på humör för något i detta jävla skit vädret .. :(

Älsklingen jobbar än, skulle sluta 16.oo. så vet inte vad han sysslar med, men han dyker väl snart upp skulle jag tro ..

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Jessica

ja ush vad det blåser ute samt som det är sol!



hoppas du har en bra dag (:

2011-03-24 @ 14:54:27
URL: http://jessicasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Nu slutar snart tävlingen i min blogg, passa gärna på att vara med när chansen fortfarande finns!

http://meandrunk.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-vaggdekor.html

2011-03-24 @ 15:34:14
URL: http://meandrunk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0