SOVMORGON

Jaha, då har man fått sovmorgon idag, väldigt skönt kan jag ju säga. Välbehövligt också, eftersom jag inte varit riktigt på topp dom två sista dagarna, kanske gör susen att få sova några timmar extra denna morgonen, kanske vem vet, känner mig ganska pigg just nu, så jag hoppas att det var det som gjorde susen med en sovmorgon! Alltså ledig hela dagen .. gött.

hurndarna har fått komma ut, solen skiner men dock är det ett jävla blås väder, fattar inte varför det ska blåsa varje dag, förstör vädret lite smått, hade det inte blåst så hade man kännt solens värme på annat viss, hade varit mera behagligt, nej nu ska jag inte klaga, får vara nöjd med att solen kommer överhuvudtaget ..

Hade tänkt få i mig lite frukost, sen ta mig en dusch och göra mig i ordning, så man kanske kan känna sig som människa idag också .. Frissan  idag också, än har jag inte riktigt kommit på hur jag vill ha det, ahhh panik eller!

Vi hörs senare.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0